علی انصاری عضو سابق هیات مدیره استقلال از منصور پورحیدری در بیمارستان ایران مهر عیادت کرد.
 انصاری به محض ورود به بیمارستان از خانواده پورحیدری جویای احوال این پیشکسوت فوتبال شد و سپس به ملاقات پورحیدری رفت. او به سرپرست استقلال گفت: خبر کسالت شما را از طریق تلویزیون شنیدم و بلافاصله برای عیادت خدمت شما رسیدم. وظیفه من بود که به ملاقات شما بیایم چرا که شما حق بزرگی بر گردن استقلال دارید و هیچ کس زحمات شما را در این باشگاه فراموش نمی‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت باشگاه استقلال، پس از اظهارات انصاری، پورحیدری خطاب به او گفت: از اینکه به ملاقات من آمدید خیلی خوشحال شدم. شما همیشه حامی استقلال بوده‌اید و ما هم هیچ وقت زحماتی که شما برای استقلال کشیدید را فراموش نمی‌کنیم. من می‌دانم که شما مشغله‌های زیادی دارید و از اینکه با وجود همه مشغله‌هایتان به ملاقاتم آمدید، مرا شرمنده کردید.

در ادامه انصاری خطاب به پورحیدری گفت: هر کمک و کاری که بتوانم برای حضرتعالی انجام می‌دهم این مسئله وظیفه من در قبال فرد بزرگی چون شماست.