همزمان با دهه ولایت و امامت، مسجد جامع واریش که از سال 1392 برای نوسازی و مقاوم‌سازی تخریب شده بود، مجدداً نوسازی شد و توسط خیر مسجدساز، حاج علی اکبر انصاری، حاج آقای میرشاه ولد، رئیس امور مساجد، خانواده‌های محترم شهدا، اهالی روستای واریش و سایر مسئولان لشگری و کشوری افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.


مسجد جایگاه انسان‌های پاک نهاد و نیکوسرشت است، مسجد پایگاه عابدان، عارفان، پرهیزگاران و رستگاران است. مسجد محل عبادت و مناجات و راز و نیاز با وجود ذی جود است. مسجد مرکز تهذیب نفس و تنویر قلب و تزکیه روح است. مسجد بهترین مکان برای تعلیم و تربیت معنوی هر انسان است و به گونه‌ای است که ذات اقدس برای این مکان مقدس، تقدس خاصی قائل شده است.




فرمانده و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج میثم از اینکه با بهره‌گیری از فیض لایتناهی الهی با همت و حمیت وسیع و وثیق (با مشارکت و معاضدت مالی، معنوی، فیزیکی و اندیشه‌ای) در ساخت مسجد امام حسین (ع) واریش با حس همسویی و همگرایی، سخاوت‌مندانه و کریمانه اهتمام ورزیده‌اید؛ سپاسگزاری نموده و به شکرانه این توفیق الهی و به پاس این عمل صالح و پسندیده، از تمامی شما عزیزان صمیمانه قدردانی و تشکر می‌نمایند.



با امید و توکل به خداوند متعال و با تکیه بر اشاعه و توسعه این کار خداپسندانه، توفیق رفیق و طریق و تکامل معنوی و معرفتی ایجاد و این الگوی بایسته در سطح جامعه تعمیم و تکثیر یابد.

منبع: وبسایت پایگاه مقاومت بسیج میثم