ضمن سلام بفرمائید مجموعه ورزشی شهدای ایزدشهر در چه مساحت و با چه میزان هزینه ای ‏ساخته شده است؟
دکتر اثنی عشری: در مساحت کلی 15 هزار متر مربع و با سالن بالغ بر 3800 مترمربع و دارای یک سالن ‏اصلی است که ورزش های توپی (فوتسال، والیبال، بسکتبال ، هندبال و...) و همچنین کشتی و سایر رشته های ‏رزمی و بدنسازی قابل استفاده است. تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مجموعه با استانداردهای روز دنیا نصب ‏و راه اندازی شده و بیش از 12 میلیارد تومان هزینه کل پروژه است.

دکتر جمشید اثنی عشری
لازم می دانم که بگویم بنیاد ‏خیریه تات فعالیت های متنوع و گسترده ای دارد که این مجموعه تنها بخشی از فعالیت های ماست. در ‏حوزه های بیماری های صعب العلاج نیازمندان و... افراد زیادی را تحت پوشش دارد و خدمات رسانی هم می کند و اگر موردی پیش بیاید قطعا حمایت خواهیم نمود.

دکتر جمشید اثنی عشری

در خصوص این ورزشگاه بگویم که با این نیت انجام ‏شده است که استان مازندران یک جغرافیای پهلوان پروری دارد و به نوعی این استان پایتخت کشتی جهان ‏است.
دکتر جمشید اثنی عشری

بنیاد تات با این نگاه که در آینده قهرمانان و پهلوانان بتوانند از چنین امکاناتی بهره مند گردد اقدام ‏به ساخت این چنین مجموعه ای نموده است. هر کشوری از جمله وطن عزیز ما نیاز به مکان هایی دارد تا ‏مفاخر ملی آن در این محیط ها پرورش یابند، و این مفاخر فقط در ورزشگاه ها ساخته می شوند. نظر به اینکه ‏برادران انصاری در دو رشته آزاد و فرنگی در دهه های پنجاه و شصت کشتی می گرفتند و خاندان انصاری ‏عمدتا کشتی گیر هستند، حمایت ویژه ای هم از کشتی می نمایند‎.

دکتر جمشید اثنی عشری

آیا بنیاد خیریه تات در سطح شهرستان نور و یا استان مازندران برنامه این چنینی دیگری نیز دارد؟
دکتر اثنی عشری: قطعا انجام هر حرکتی نیازمند نیازسنجی و مطالعه است ما هم اکنون در سطح ‏استان مطالعاتی در شرف انجام داریم که بوقت آن از طریق اصحاب رسانه اطلاع رسانی خواهیم نمود. من از ‏منظر یک تحلیگر اقتصادی مژده بزرگتری به مردم شریف استان مازندران بدهم و آن این است که بستر را ‏برای مشارکت سازمان های مردم نهاد و بخش خصوصی فعالتر از گذشته شده است و بزودی اتفاقات شایسته ‏ای را شاهد خواهید بود‎.