حمید بنی تمیم افزود: امسال تیم بیمه رازی در رقابت های جام باشگاه های جهان در رشته کشتی آزاد، برخلاف انتظار و حمایت همه جانبه مجموعه مدیریتی خود نتوانست، نتایج مطلوبی را کسب کند. البته این فراز و نشیب ها در کار تیمداری همیشه وجود دارد.




به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه رازی، حمید بنی تمیم  افزود: امسال تیم بیمه رازی در رقابت های جام باشگاه های جهان در رشته کشتی آزاد، برخلاف انتظار و حمایت همه جانبه مجموعه مدیریتی خود نتوانست، نتایج مطلوبی را کسب کند. البته این فراز و نشیب ها در کار تیمداری همیشه وجود دارد.

 وی ادامه داد: قطعا برگزاری رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان با توجه به هزینه های بالای آن و گستردگی برگزاری،  بدون حمایت حامیان مالی همچون بیمه رازی امکان پذیر نیست  و ارزش این همراهی و حمایت از ورزش ملی کشور از قهرمانی این تیم در دو دوره از چهار دوره برگزاری جام باشگاه های جهان، ارزشمند تر است.

 بنی تمیم تصریح کرد: مجموعه مدیریتی کشتی کشور از این حمایت ها که تنها به دلیل علاقمندی به کشتی بعنوان ورزش ملی کشور، توسط مدیران ارشد بیمه رازی صورت گرفته است قدردانی می کند.

 وی خاطر نشان کرد: قطعا انتظار مدیران این مجموعه برای کسب نتایج مناسب به حق است و هیچ کس نمی تواند منکر این شود که حضور تیم بیمه رازی در رقابت های لیگ کشتی،  باعث شده  که علاوه بر کمک به کشتی گیران  و بخشی  از خانواده کشتی، برای سایر تیم ها که از بضاعت مالی کمتری نیز برخوردارند ، انگیزه بالایی برای حضور در رقابت ها لیگ و در نهایت جام باشگاه های جهان ایجاد شود.

بنی تمیم در پایان گفت: کشتی کشور همواره از مجموعه مدیرانی که عاشقانه از کشتی و کشتی گیران حمایت می کنند قدردانی می کند و امیدواریم تیم کشتی فرنگی بیمه رازی در رقابت های جام باشگاه های جهان بتواند در کنار سایر تیم های ایرانی نتایج خوبی را کسب نماید. البته همه حمایت های بیمه رازی از کشتی در شرکت در لیگ و جام باشگاه ها خلاصه نمی شود.

منبع: وبلاگ بازار روز